Forum
Posty
Dieta redukcja
2015-07-30 09:13:09

Siema, może jest tu ktoś, kto trochę zna się na temacie? Chciałbym schudnąć parę kilo, ale bez większej utraty mięśni. Nie wiem jak się za to zabrać, bo nigdy w sumie jakoś specjalnie nie uważałem aż tak na to co jem.

może oceni ktoś moje dzienne spożycie kcal i jakościowe :

śniadanie: owsianka na mleku 2% (bez tłuszczu u mnie nie przejdzie, bo to taka... woda)

ok. 350 kcal

II śniadanie: banan średni ok. 100 kcal, kostka twarogu chudego ok. 250 kcal

Obiad: Gotowany łosoś 180 kcal, ziemniaki z łyżeczką oliwy 250 kcal, brokuły z jogurtem- 100 kcal

podwieczorek: jogurt duży light Jogobella 240 kcal

kolacja: filet z kurczaka 150kcal, szpinak 100 kcal, ryż 250 kcal

2015-07-30 12:32:32

na redukcji nie jestem, ale kiedyś byłem i trzeba też ćwiczyć, żeby nie tracić mięśni przy utracie wagi. Dostarczasz na moje oko ok. 2000 kcal i to chyba za dużo. Raczej bym ograniczył kalorie trochę tak do 1600 -1700 kcal i przed treningim posiłek z węgli- jakiś banan czy coś. Do tego kurczaczek, wołowinki, tuńczyki i te sprawy. Ale ogólnie spoko nawet wygląda to menu, tylko nie dodawaj za dużo tłuszczu do posiłków i bedzie gid!

2015-07-31 13:25:22

kurde..nie wiem czy dam radę mniej jeść. Samo słowo dieta sprawia, że jestem głodny. Dzięki za pomysły co do produktów, bo prawie codziennie jadłem tego łososia i trochę mi zbrzydł...Wolę chyba pić jednak to mleko 0% tł. niż mniej jeść

2015-10-05 22:23:55

Ziemniaki chyba lepiej zastąpić węglowodanami złożonymi czyli kasza gryczana, ryż brązowy, makaron pełnoziarnisty. Ziemniaczki zostaw sobie na niedzielny obiad ;)