Forum
Posty
Jaką dietę polecacie?
2015-10-10 17:08:15

hej,

jaką dietę polecacie jako dodatek do ćwiczeń cardio?

pozdrawiam

2015-10-11 13:22:16

dietę cud hihihihi

2015-10-13 22:49:01

Bardzo prostą dietę:

1. Pięć posiłków dziennie.

2. Redukcja węglowodanów prostych na rzecz złożonych (produkty pełnoziarniste).

3. Chude mięso (drób, wołowina + ryby).

4. Woda niegazowana + soki warzywne.

5. Zamiana potraw smażonych na gotowane lub pieczone.

2015-10-13 23:27:00

Tuż po treningu warto dostarczyc do organizmu węglowodany proste (np. banan), aby uzupełnić poziom glikogenu w mięśniach oraz jakieś białko na wzrost mięśni. Jakieś 2 godziny po treningu pełnowartościowy posiłek z węglowodanów złożonych. Na 2 godziny przed treningiem również węgle złożone.

2015-10-15 16:33:02

Nikt jeszcze nie wspomniał o śniadaniu a to przecież najważniejszy posiłek dnia! Niektórzy twierdzą, że można wtedy jeść do oporu, ale ja jestem zdania że warto zachować umiar. Niemniej jednak śniadanie powinno być konkretne - płatki z mlekiem, tuńczyk, jakas kromeczka chleba razowego. No i oczywiście poranna kawka:)

2015-10-15 23:38:10

Śniadanie to moim zdaniem pełna dowolność. Organizm ma deficyt po nocy + trzeba zrobić lekki zapas na pierwsze godziny aktywności więc podczas śniadania można sobie pozwolić na wiele.

2015-10-21 23:11:33

Ryż pełnoziarnisty, makaron pełnoziarnisty, pieczywo razowe, drób, wołowina, mleko, biały ser, ryby, warzywa. Wszystko to pieczone lub gotowane na parze.To tylko mały wycinekPierwszym etapem dążenia do idealnej diety jest podział posiłków na 5 części oraz wyeliminowanie smażenia... Już samo to da efekty.

2015-10-22 23:01:12

Herbata bez cukru, soki warzywne i dużo wody...nie da sie tym najeść, ale to też ważne składniki diety...

2015-11-10 22:06:54

Dużo warzyw chociaż miejsce na banana po treningu też powinno się znaleźć. Druga sprawa to bilans kalorii. Głównie tym należy się kierować układając dietę.

2015-11-11 19:23:27

A bilans kaloryczny zależy od ustalonego celu. Jeżeli chcemy spalać, to musimy obciąć 200-300 kcal od średniego zapotrzebowania.