Forum
Posty
Przygotowania przed wiosną
2016-03-09 20:38:07

Wrzucam plan treningowy do oceny. Takie małe przygotowanie przed wiosną czyli próba zrzucenia nadmiaru kilogramów. A więc tak. Pierwsza seria w poniedziałki, środy i piątki. Zestaw: 50 pajacyków, 100 unoszenie kolan, 20 przysiadów, 40 tzw. mountain climbers, 5 pompek, 40 kopanie pośladków, 10 burpress oraz 100 skakanka. We wtorek i czwartek jakaś przebieżka lub rower. W sobotę planuję jakiś basenik i niedziela totalny luz. Co o tym sądzicie? Może jakieś podpowiedzi? Aha, startuję od 3 serii każdego ćwiczenia. Co tydzień będę dodawał 1 serię.

2016-03-14 22:52:39

Zaraz, momencik, bo czegoś tu nie rozumiem... Te 3 serie oznacza, że unoszenie kolan wykonujesz 3x100 czyli 300 razy?

2016-03-15 18:31:09

Te ćwiczenia to wykonujesz w warunkach domowych? Co do diety to ma ona zapobiec nabieraniu niepożądanej masy. Plan powiem szczerze trochę dziwny. A tak w ogóle to 5 pompek z ciężarem ciała i do tego 20 przysiadów to raczej niewiele.

2016-03-16 07:55:24

baranek, dokładnie tak. Z każdym tygodniem mam zamiar dodawać po jednej do serii.

2016-03-16 08:02:27

Hmmmm, to coś słabiutko to masz wszystko rozplanowane. Z jednej strony 3x100 unoszenia kolan a na drugim biegunie 3x5 pompek. Strasznie duże dysproporcje tu widzę. I nie mogę zrozumieć idei tego ćwiczenia z unoszeniem kolan. Jak ty to w ogóle wykonujesz? W zwisie angażując mięśnie brzucha?

2016-03-17 08:05:58

Niestety nie ponieważ nie posiadam drążka i nie mam możliwości montażu (właściciel mieszkania nie wyraża zgody).

2016-03-18 07:31:10

No to zdradź mi tajemnicę w jaki sposób wykonujesz to ćwiczenie???

2016-03-20 20:53:11

to nic więcej tylko bieg w miejscu:)

2016-03-21 23:45:57

Aaaaaa, to teraz wszystko jasne:) W sumie zamiast liczyć te 100 możesz ustawić sobie określony czas w telefonie. Dzięki temu będziesz mógł skupić się na samym ćwiczeniu a nie na liczeniu powtórzeń.

2016-03-22 18:31:32

Ja uważam, że bardzo szybko będziesz musiał zwiększyć ilość obwodów albo dodać powtórzenia. W innym przypadku trening będzie dla Ciebie zbyt łatwy.