Forum
Posty
Robienie redukcji - jak zachamować spalanie mięśni?
2016-02-16 19:44:26

Przez kolejne 7 tygodni będę cisnął plan redukcyjny. Poprzedzony dłuuugim cyklem masowym. Cel - wiadomo, zrzucenie oponki. Chciałbym jednak zminimalizować spalanie mięśni. Czyli maksymalne spalanie tłuszczu, minimalna utrata mięśni. Plan mam taki. Suplementacja za pomocą TSE. Rano na czczo i przed snem jakieś 40 minut pedałowania. Do tego cykl weidera codziennie + standardowy trening na redukcję. Węgle obciąłem o jakieś 70%. Co 3 godziny chcę pić shake proteinowy. Co o tym sądzicie?

2016-02-17 13:10:58

Ojoj....ktoś tu chyba musi wyHamować z błędami ortograficznymi:)

2016-02-18 19:20:26

Podstawa przy redukcji to białeczko. Napisz ile planujesz go w diecie? Proponowałbym jeszcze dodać glutaminę do tego zestawu. Co do aminokwasów to nie pamiętam czy lepiej brac je przy robieniu rzeźby czy na redukcji.

2016-02-19 19:20:23

Tu mam właśnie zagwozdkę. Nie wiem ile gr białka przyjąc na 1 kg ciała. Mogę na przykład pić koktajle białkowe co 3 godz. Z nich wyciągnę jakieś 30 gr białka.

2016-02-21 12:45:30

Jeżeli nie chcesz tracic mięśni a już obciąłeś węgle o 70% to przyjmij 3 gr białka/kg. W tym przypadku nie radzę pić koktaili co 3 godziny. Dostarczaj więcej białka z pożywienia.

2016-02-21 22:08:55

Moim zdaniem 2 g białka na 1 kg ciała wystarczy w zupełności. A po tych koktailach co 3 godziny to sie nabawisz jedynie solidnego rozwolnienia... I sprawa najważniejsza. Nie tnij węgli tak radykalnie. Schodź powoli a nie od razu -70%.

2016-02-23 18:57:00

Ja do tego dorzuciłbym jakies nitro. Być może jeszcze kreatynkę?

2016-02-23 19:01:29

2 g białka to za mało. tyle to sie bierze przy robieniu masy. A w tym przypadku na pewno nie wystarczy! Ja obstaje przy 3 g.

2016-02-25 20:01:01

No to teraz ja...regularne posiłki, tauryna, hmb, bcaa, fat burnery etc... Lista środków pomagających ograniczać spadki jest baaaardzo długa:)

2016-02-26 18:22:00

Powinieneś wchodzić stopniowo (powoli) na intensywny trening aerobiczny. W kolejnych tygodniach zwiększaj długość treningu o 10 min. Przed treningiem możesz wciągnąć koktail proteinowy. Spożycie białka zwiększ do 3 g. Stopniowe obcinanie węglowodanów. Do tego zarzuć kreatynę, bcaa i hmb. Ewentualnie glutamine jak masz trochę więcej kasy,