Forum
Posty
Drążek + bieganie
2016-01-31 18:14:21

Hejka. Niedawno zacząłem trenować nową "dyscyplinę". Chodzi o trening na drążku. Do tego dorzucam pompki, brzuszki a za jakiś czas dodam jeszcze ćwiczenia na poręczach. Trenuję tak ok. 1 godz. Po tym robię 3 dni przerwy. Chciałbym do tego dołączyć bieganie. Czy myślicie że to dobry pomysł? Moim celem jest schudnięcie i nie wiem czy taka częstotliwość treningu będzie ok?

2016-02-01 23:25:45

Najlepiej zaplanuj sobie 3 treningi w tygodniu - poniedziałek, środa i piątek. Taki zestaw uzupełnij bieganiem 2-3 razy w tygodniu. Jeżeli będziesz miał siłę na bieganie po treningu to prosze bardzo. Z tym że ogranicz czas do ok. 30 min. Ja po treningu siłowym ma dość więc stosuje tylko rozciąganie.

2016-02-02 21:00:42

Napisz jeszcze swoje wymiary (wzrost, waga). Do tego dorzuc jeszcze poziom biegania na jakim jesteś. To pozwoli nam podpowiedzieć co nieco.

2016-02-03 21:00:30

W dniu wolne od treningu możesz jeszcze poćwiczyć brzuszki. Ta partia mięśni dobrze znosi częste treningi.

2016-02-04 20:40:59

Mam 175 cm wzrostu i 65 kg wagi. Jeśli chodzi o bieganie to w godzinę jestem w stanie pokonać 10-11 km. Mam za soba także treningi interwałowe.

2016-02-06 19:11:08

Ja w tej chwili jestem na treningu masowym i biegam interwały. Muszę przyznać, że sprawdzają się bez zarzutu;) 5x300 m i przerwy między seriami po 60 sek, 5x100 m sprint i 5x100 m trucht naprzemian

2016-02-07 20:04:23

Ćwiczenia brzucha już mam w planie treningowym. Robię je z obciążeniem 5 kg.

2016-02-08 19:11:08

Pamiętaj o długości treningu - minimum 25 minut!

2016-02-09 19:30:29

Zaraz zaraz...to jeśli mam oponkę to powinienem robić trening na masę? Myślałem, że jest odwrotnie.

2016-02-10 19:30:31

To źle myslałeś. Poza tym Twoja waga nie wskazuje żebyś miał problem z oponką. Zresztą trening na masę też spala kalorie. W tym przypadku ważna jest także dieta!