Baza wiedzy
Przyciąganie w poziomie na siedząco chwytu V
przyciąganie
Wiosłowanie sztangą łamaną podchwytem
wioslowanie
Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej w wąskiem chwycie opierając kolano o siedzisko
Prawe kolano kładziemy na siedzisku, druga noga za siebie wyprostowana, sciągamy drążek w wąskim chwycie do klatki piersiowej
Przyciąganie na maszynie w poziomie siedząc
Siadamy na maszynie, przyciągamy do siebie odnogi maszyny
Ściąganie linki w dół za plecy
Ściągamy linke w dół za plecy, stoimy naprzeciw wyciągu, tułów pochylony, łapiemy linkę wysoko przed sobą, robimy krok w tył i ściągamy w dół za plecy
Ściąganie wyciągu górnego do klatki piersiowej w chwycie V
Ściągamy wyciąg górny do klatki piersiowej -chwyt V
Muscle's Boss – Podciąganie na drążku w szerokim uchwycie - nachwyt
Podciąganie na drążku w szerokim uchwycie - nachwyt
Ćwiczenie to pozwala nam trenować przede wszystkim mięśnie najszersze grzbietu, obłe mniejsze i większe, podgrzebieniowe oraz mięśnie dwugłowe ramion. Ćwiczenie to w sposób bardzo wszechstronny roz...
Muscle's Boss – Podciąganie na drążku w szerokim uchwycie - podchwyt
Podciąganie na drążku w szerokim uchwycie - podchwyt
Wykonując to ćwiczenie pracujemy w głównej mierze nad mięśniami najszerszymi grzbietu, mięśniami obłymi mniejszymi i większymi a także podgrzebieniowymi oraz dwugłowymi ramion. Ćwiczenie polega na ...